



Ben je trainer en/of veranderaar, werk je in het onderwijs, de zorg of elders, heb je affiniteit met theater
en heb je vraagstukken als
- Hoe werkt transformatie in mijn werk?
- Hoe kan ik ‘anders leren’ faciliteren?
- Hoe krijg ik het ministerie in beweging?
- Hoe vergroot je impact en eigen regie?
- Hoe sluit ik aan bij de taal van mijn spelers met een beperking?
- Hoe zet ik vaststaande beelden in beweging?
- Hoe overbrug ik de kloof tussen verschillende belanghebbenden?
- Hoe krijg ik grip op ‘vage informatie’?
Wil je dit onderzoeken op de speelvloer en ontdekken wat de Michael Chekhov techniek kan bijdragen aan de vraagstukken waar jij mee aan de slag wilt, neem dan contact op met Marjolein Baars.
‘Door de situatie te spelen, ontdekte ik dat het hele schoolsysteem van prestatie, tijdsdruk en mijn eigen wens om kinderen vanuit ontdekking te laten leren, mij in tweeën splitste. En de impact het had op mijn handelen. Door dit te ontkoppelen, kon ik er meer zijn en het systeem met rust laten. Hierdoor ontstonden veel wezenlijkere uitwisselingen met mijn leerlingen tussendoor.’